Over ons
Wij treden op als gevolmachtigd agent voor een aantal verzekeringsmaatschappijen.
Dit biedt veel voordelen. Wij behandelen, accepteren en verwerken alle aanvragen voor verzekeringen geheel zelfstandig. Dat is sneller en efficiënter en zonder risico. Ook schadegevallen behandelen wij zelf. Wel zo fijn als u prijs stelt op goede, snelle en persoonlijke service.
Meer informatie over deze samenwerking met maatschappijen kunt u lezen in onze volmachtbrochure.
- Betrouwbaar
Bij SlimM Verzekerd is betrouwbaarheid niet slechts een mooi begrip, maar de spil van hun activiteiten. Daarbij stelt SlimM bij al hun beslissingen het belang van de klant en daarmee de consument voorop, bieden zij producten van meerdere aanbieders waardoor zij onafhankelijk zijn en is hun communicatie open en eerlijk. - Kwaliteit
Kwaliteit: dat betekent bij SlimM Verzekerd: deskundigheid, service, innovatie en zekerheid. Deskundig: de kennis en expertise van de medewerkers van en aangesloten kantoren. Servicegericht: een uitgebreid assortiment.
Innovatief: inspelen op veranderingen in de financiële markt.
Zekerheid: controle en weten waar de financieel dienstverlener (de klant van SlimM) aan toe bent. - Persoonlijk zaken doen
SlimM is van duidelijkheid en openheid. zij zijn ervan overtuigd dat een persoonlijke aanpak de beste manier is om zaken te doen.
Visie
De rol van SlimM als aanbieder van de daarbij passende verzekeringsproducten dient te voldoen aan de moderne maatstaven die de consument en zijn adviseur vandaag de dag mogen verwachten. SlimM geeft hier invulling aan door middel van het faciliteren en inrichten van efficiënte processen en de juiste en passende verzekeringsproducten aan te bieden tegen een marktconforme prijsstelling.
SlimM gelooft in samenwerken. Door samenwerking kan de juiste invulling worden gegeven aan de complexe disciplines die nodig zijn om de kwaliteit van de het eindproduct voor onze relaties te garanderen. SlimM werkt dus als zelfstandig opererend volmachtbedrijf graag samen met gerenommeerde partners in de verzekeringsbranche. Het is hun overtuiging dat het op deze wijze het toevoegen van waarde aan het distributieproces zal leiden tot een hogere klanttevredenheid bij de aangeboden standaard en maatwerkproducten en een gevarieerd aanbod van verzekeringsproducten die aansluiten op de wensen van relaties en adviseurs.
Beloningsbeleid
Het Centraal Volmachtbedrijf BV en haar co-volmachten, waaronder onze onderneming, voeren een beheerst beloningsbeleid dat in lijn is met de geldende wet- en regelgeving. Het beloningsbeleid omvat elke vorm van beloning en heeft betrekking op alle medewerkers binnen de organisatie.
Het beleid van onze onderneming is gericht op de lange termijn relatie met én belangen van onze klanten. Om dit te realiseren is het van belang dat wij beschikken over goed gekwalificeerde en betrokken medewerkers.
Ons beloningsbeleid is zodanig ingericht dat het bijdraagt aan het bevorderen, aantrekken en behouden van de juiste medewerkers. Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers niet worden geprikkeld door de beloning tot het onzorgvuldig behandelen van klanten. Daarom ontvangen onze medewerkers uitsluitend een vast salaris. Afhankelijk van de bedrijfsresultaten en het functioneren van de medewerker bestaat de mogelijkheid om een 13e maand uit te keren. Artikel 1:120 lid 2 Wft is op onze onderneming niet van toepassing.
Reactietermijnen
We hanteren de volgende 1e reactietermijnen:
nieuwe verzekering | reactietermijn |
polis of bevestiging dekking | 5 werkdagen |
vragen over aanvraag | 5 werkdagen |
bestaande verzekering | reactietermijn |
Wijziging, bevestiging of beëindiging dekking | 5 werkdagen |
Vragen over polis of premie | 5 werkdagen |
Schade | reactietermijn |
beoordeling schadeclaim | 5 werkdagen |
uitbetaling na ontvangst alle stukken | 5 werkdagen |
Klacht | 5 werkdagen |
Kunnen we de beloofde 1e reactietermijn niet nakomen, dan ontvangt u van ons een bericht wanneer we alsnog zullen reageren.
Klachtenprocedure
Natuurlijk zullen wij er altijd alles aan doen u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Het is echter nooit helemaal uit te sluiten dat er ergens fouten worden gemaakt. In dat geval horen wij dat graag, zodat wij kunnen proberen samen met u tot een oplossing te komen. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening en uw klacht wordt naar uw inzicht niet afdoende behandeld, dan kunt u uw klacht voorleggen aan:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Aansluitnummer: 300.012172
Postbus 93560
2509 AN Den Haag
(070) 333 89 99
- U kunt gebruik maken van ons klachtmeldingsformulier
- Wij kennen een interne klachtenprocedure
- Wij hanteren een procedure conflicterende situaties
- Wij zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)